2011年10月21日 星期五

人多既地方3G會慢

上年啱啱出部iPhone嗰陣揀左個無限plan,跟住就日日係咁用,Download App ,上youtube睇片,甚至駁落部PC同NOTEBOOK度上網,個3G又快又順,真係覺得物有所值。跟住嗰半年越來越多人出機,我覺得個3G越來越慢。

以前讀書學校裝左無線網絡,我同班唔識既學生一齊坐喺圖書館入面用NOTEBOOK上網,當時班學生去左食飯,我就上網搵資料,過左一陣,班人食完飯番黎開NOTEBOOK,我個無線就開始慢吞吞咁,上唔到網咁滯,後來班人傾完Project走鬼哂,我條線又快番。

今次我部手機既情況真係勾起左我學生時代既回憶,以前公司成個部門得我一個用3G上網,番工用部機睇youtube,facebook ,MSN都唔知幾爽,冇幾耐公司越來越多人用iPhone ,android,我部幾就開始間唔中斷下線。

雖然冇乜科學證明,但係個人覺得附近多人一齊上網部機就會慢D。

沒有留言:

張貼留言